A leggyakoribb kérdések, amikkel egy iPhone szerviz szakembereit felkeresik
Posted by: Attila | Posted on: február 19, 2023Magyarországon jelenleg rengetegen használnak Apple termékeket, ezért nem meglepő, hogy egy iPhone szerviz szakembereinek sok munkája adódik a hétköznapokon – és persze hétvégéken egyaránt. Ezúttal arra voltunk kíváncsiak, hogy melyek azok a problémakörök, hibák és kérdések, amikkel találkoznak az iPhone szervizek eladói és szerelői.
Ehhez Budapest egyik legnépszerűbb iPhone szervizének szakembereit kérdeztük, akiknek segítségével összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket.
- Mi foglaltatik bele az árakba?
Ha egy iPhone szerviz honlapján árakat találunk, többnyire azok tartalmazzák az anyagköltségeket, szervizelés díját és az ÁFA összegét is. Előfordulhat, hogy ezeken felül még bevizsgálási díjat is kérnek az üzletben tőlünk.
- Mennyi garancia jár a munkákra?
A legtöbb alkatrészre (például ilyen az akkumlátor is) 6 hónap garancia jár szinte a legtöbb helyen. A kijelző csere esetén azonban akár egy évre (12 hónap) is számíthatunk.
Fontos tisztában lennünk azzal, hogy a garancia a meghibásodásra jár, tehát külső behatásokból következő károsodásra nem! Ilyenek lehetnek a törött, berepedt vagy beázott képernyők.
- Hogyan fizethetek az iPhone szerviz számára?
A legtöbb üzletben választhatunk, hogy kártyával vagy készpénzzel szeretnénk-e teljesíteni a kifizetést. (Érdemes már a készülék átadásakor vagy az árajánlat átvételekor megérdeklődnünk, hogyan készüljünk majd a fizetésre.)
- Szükséges időpontot foglalnom, mielőtt bemegyek a szervizbe?
A legtöbb üzletben nem szükséges előzetesen regisztrálni magunkat, hanem az utcáról bármikor betérhetünk. Javasoljuk azonban, hogy telefonon ennek is kérdezzünk utána, mielőtt útnak indulnánk hibás eszközünkkel.